Advertisement

اخبار افغانستان / یگان زنان ارتش افغانستان+عکس- اخبار رسانه ها تسنیم - Tasnim / به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، معترضان خواستار توجه سازمان ملل به.

اخبار افغانستان / یگان زنان ارتش افغانستان+عکس- اخبار رسانه ها تسنیم - Tasnim / به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، معترضان خواستار توجه سازمان ملل به.. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، معترضان خواستار توجه سازمان ملل به. آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار را به رسیدگی به وضعیت پناهجویان افغان اختصاص داد. او گفته است که در شرایط کنونی اولویت خود را در تقویت اتحاد نیروهای نظامی و امنیتی این کشور برای دفاع از افغانستان می‌داند و تاکید کرده که گام‌هایی.

تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. طالبانی شدن افغانستان ناگهانی، تصادفی و پنهانی صورت نگرفته بلکه به صورت بسیار منظم، آگاهانه و پلان شده در زمان حامد کرزی آغاز و در دوران اشرف غنی احمدزی به. بازتاب دهنده تازه ترین رویدادهای افغانستان و جهان. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی.

عبدالله عبدالله با ینس ستولتنبرگ دبیرکل سازمان ناتو ملاقات ...
عبدالله عبدالله با ینس ستولتنبرگ دبیرکل سازمان ناتو ملاقات ... from t4w9r6m9.rocketcdn.me
ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان. شفقنا افغانستان ـ افغان‌های مقیم اتریش در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در وینا دست به اعتراض زدند و جنگ جاری «نیابتی» در کشور را محکوم کردند. رییس جمهور افغانستان گفت که شرایط افغانستان خطرناک شده و لازم است تا اوضاع کنترل شود. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، معترضان خواستار توجه سازمان ملل به. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. #اخبار کرونا #المپیک 2020 توکیو #ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir #اخبار دولت سیزدهم, کابینه دولت #ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا pada.medu.ir #بورس #برجام #اخبار پرسپولیس #اخبار استقلال #اخبار فرهنگیان. آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار را به رسیدگی به وضعیت پناهجویان افغان اختصاص داد.

در اوج درگیری ‌ها میان نظامیان افغان و جنگجویان طالبان در اکثر ولایات شمال افغانستان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور این کشور صبح روز چهارشنبه ۱۱ اگست (۲۰ اسد) وارد بلخ شد.

عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند… اخبار شبکه تمدن افغانستان,اخبار جدید در افغانستان,اخبار افغانستان : الثلاثاء، 27 يوليه 2021 02:25 م. طالبانی شدن افغانستان ناگهانی، تصادفی و پنهانی صورت نگرفته بلکه به صورت بسیار منظم، آگاهانه و پلان شده در زمان حامد کرزی آغاز و در دوران اشرف غنی احمدزی به. افغانستان نیوز هر لحضه خبر داغ از افغانستان و جهان تبلیغات =دایرکت ماه نامه اینترنتی افغانستان نیوز youtu.be/jzdhfjb5vtc. #اخبار کرونا #المپیک 2020 توکیو #ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir #اخبار دولت سیزدهم, کابینه دولت #ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا pada.medu.ir #بورس #برجام #اخبار پرسپولیس #اخبار استقلال #اخبار فرهنگیان. ترس و نگرانی از فردای افغانستان؛ دستکم ۱۰۰ خبرنگار به کابل. رییس جمهور افغانستان گفت که شرایط افغانستان خطرناک شده و لازم است تا اوضاع کنترل شود. پس از بازگشت جنرال دوستم به افغانستان رایزنی‌ها بین احزاب اپوزیسیون دولت برای تشکیل ایتلافی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته است. آخرین اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از افغانستان و تازه ترین رویدادهای در حال وقوع در سراسر کشور را دنبال کنید. او گفته است که در شرایط کنونی اولویت خود را در تقویت اتحاد نیروهای نظامی و امنیتی این کشور برای دفاع از افغانستان می‌داند و تاکید کرده که گام‌هایی. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار.

حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار. آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار را به رسیدگی به وضعیت پناهجویان افغان اختصاص داد. آمریکا طالبان را به تشدید و ادامه حملات هوایی تهدید کرد. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *.

خلافت، امارت و یا حکومت اسلامی؟ - خبرگزاری خامه پرس - فارسی
خلافت، امارت و یا حکومت اسلامی؟ - خبرگزاری خامه پرس - فارسی from t4w9r6m9.rocketcdn.me
#اخبار کرونا #المپیک 2020 توکیو #ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir #اخبار دولت سیزدهم, کابینه دولت #ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا pada.medu.ir #بورس #برجام #اخبار پرسپولیس #اخبار استقلال #اخبار فرهنگیان. رئیس جمهوری افغانستان افزون بر آن خواستار تشکیل جلسه با متحدان بین‌المللی دولت افغانستان شده است. شفقنا افغانستان ـ افغان‌های مقیم اتریش در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در وینا دست به اعتراض زدند و جنگ جاری «نیابتی» در کشور را محکوم کردند. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. ترس و نگرانی از فردای افغانستان؛ دستکم ۱۰۰ خبرنگار به کابل. روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد.

در اوج درگیری ‌ها میان نظامیان افغان و جنگجویان طالبان در اکثر ولایات شمال افغانستان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور این کشور صبح روز چهارشنبه ۱۱ اگست (۲۰ اسد) وارد بلخ شد.

ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان. صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان، فرهنگی اجتماعی افغانستان، سیاسی و اقتصادی افغانستان، آسیای مرکزی، ایران و سایر مناطق جهان را در. #اخبار کرونا #المپیک 2020 توکیو #ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir #اخبار دولت سیزدهم, کابینه دولت #ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا pada.medu.ir #بورس #برجام #اخبار پرسپولیس #اخبار استقلال #اخبار فرهنگیان. طالبانی شدن افغانستان ناگهانی، تصادفی و پنهانی صورت نگرفته بلکه به صورت بسیار منظم، آگاهانه و پلان شده در زمان حامد کرزی آغاز و در دوران اشرف غنی احمدزی به. افغانستان نیوز هر لحضه خبر داغ از افغانستان و جهان تبلیغات =دایرکت ماه نامه اینترنتی افغانستان نیوز youtu.be/jzdhfjb5vtc. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. ترس و نگرانی از فردای افغانستان؛ دستکم ۱۰۰ خبرنگار به کابل. کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند… روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او.

اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. اردوغان رئیس جمهور ترکیه در خصوص مساله افغانستان گفته است احتمال دارد با رهبر طالبان دیدار کند. روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. رئیس جمهوری افغانستان افزون بر آن خواستار تشکیل جلسه با متحدان بین‌المللی دولت افغانستان شده است.

روزنامه اطلاعات روز -۲5 اسفند (حوت) ۱۳۹۹ | کلکین|اخبار ...
روزنامه اطلاعات روز -۲5 اسفند (حوت) ۱۳۹۹ | کلکین|اخبار ... from kelkein.ir
مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. طالبانی شدن افغانستان ناگهانی، تصادفی و پنهانی صورت نگرفته بلکه به صورت بسیار منظم، آگاهانه و پلان شده در زمان حامد کرزی آغاز و در دوران اشرف غنی احمدزی به. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. الثلاثاء، 27 يوليه 2021 02:25 م. در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. رییس جمهور افغانستان گفت که شرایط افغانستان خطرناک شده و لازم است تا اوضاع کنترل شود.

آمریکا طالبان را به تشدید و ادامه حملات هوایی تهدید کرد.

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند… اخبار شبکه تمدن افغانستان,اخبار جدید در افغانستان,اخبار افغانستان : صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *. مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان، فرهنگی اجتماعی افغانستان، سیاسی و اقتصادی افغانستان، آسیای مرکزی، ایران و سایر مناطق جهان را در. رییس جمهور افغانستان گفت که شرایط افغانستان خطرناک شده و لازم است تا اوضاع کنترل شود. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او. بازتاب دهنده تازه ترین رویدادهای افغانستان و جهان.

Posting Komentar

0 Komentar